Chrzest - organizacja ;-)

Przystrojenie świecy. 
Ozdobiłam atłasowym materiałem, pośrodku wykonałam wianuszek z mirtu i dwie perełki w odcieniu niebieskiego.




Dekoracja stołu.
Utrzymana w kolorystyce bieli i niebieskiego. Białe obrusy zostały przepasane niebieską wstążką w białe kropeczki. Świece przyozdobione koralikami w odcieniach niebieskiego oraz białe różyczki, które umieściłam w kieliszkach z takimi samymi koralikami. Na środku stołu pojawił się również porcelanowy aniołek.







Podziękowania dla gości.
Wykonałam na ozdobnym białym papierze, w środku umieściłam dwa zdjęcia mojego syneczka. Na ostatniej stronie wykonałam serce utworzone z wyrazów - odpowiadających Wiktorowi.








Oprócz podziękowań w formie kartki goście otrzymali aniołka. Zapakowany w celofan, ozdobiony tylko wstążką i koralikami w odcieniach niebieskiego.

1 komentarz:

  1. Jak zawsze wszystko estetycznie przygotowane. To twój żywioł od pomysłu do realizacji

    OdpowiedzUsuń