Pokoj mamy i corki

Ten pokój należy do mnie i mojej 5-letniej córki.
Musiałam zaprojektować go tak, żeby każda z nas była zadowolona, mimo różnicy wieku. Ważna oczywiście była kolorystyka, chciałam by nasze gniazdko było nowoczesne, a zarazem odpowiednio dziewczęce / kobiece, by było miejsce do spania, do zabawy, no i oczywiście stół, który dla mnie jest jednym z najważniejszych mebli w domu. Wcześniej każda z nas miała swój stolik, a jednak wspólny stół bardziej zbliża, gdy ja pracuję, ona maluje, rysuje obok mnie. Podstawowym kolorem jaki użyłam to biel, który przełamałam oliwkową zielenią i różem, jak również elementy czarne. Ścianę główną pokryłam tapetą z motywem cegły. Na niej oraz częściowo na ścianach bocznych namalowałam dwa ptaki /mama, córka/, kontury kwiatów, serduszka oraz motyle wykonane z jeansu. Na ścianie, gdzie jest okno powiesiłam doniczki z roślinami. Odmieniłam stary regał, który pełni funkcję ściany między pokojami, teraz są odpowiedniej wysokości półki, które pomieszczą nasze drobiazgi. Przymocowałam rolety, które przysłaniają wnętrze półek, wykonałam je z rolet słomkowych okiennych - poprzycinane na wymiar, a następnie pomalowane na odpowiednie kolory. Powiesiłam dwie lampy białe sufitowe, jedna nad stołem, druga nad stolikiem kawowym oraz dwa lampiony na świeczki umieszczone nad sofą.

















Pokój przed remontem.








Odmiana regału.


A tu propozycja, jak urozmaicić zwykłe krzesło. Wykorzystałam krzesło i poduszkę na krzesło szarą filcową /ikea/ oraz wstążkę. Przez otwory w krześle i poduszce na krzesło przeplotłam wstążkę.

1 komentarz:

  1. Małe wnętrza wymagają nieco więcej pracy niż przestronne, które mogą pomieścić wiele różnych elementów wyposażenia. Można zerknąć i porównać sobie przykłady aranżacji na tej stronie https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-mieszkania-online . Kilka z nich pasowałoby idealnie do czterech kątów dla mamy i córki.

    OdpowiedzUsuń