Slub - piekna chwila

W ten uroczysty dzień, każdy chce by było jak najpiękniej... 
A o to moje wyobrażenie... a właściwie realizacja dnia dla mnie najważniejszego - 28.05.2015 Dziś mija pół roku... 
Dziękuję Ci Skarbie za ten piękny czas razem :-*


Takie zaproszenia powędrowały dla zaproszonych gości.






Wyruszamy we wspólną drogę...



Na mojej ręce pojawiła się bransoletka, którą sama wykonałam.




Na szyi Pana Młodego - muszka wg. mojego projektu.




Bukiet ślubny - biały amarylis.




No i jedziemy...






Wesele... wesele...




Kompozycja w szkle - amarylis oraz świeca.


Krzesła Państwa Młodych.



Winietki, a zarazem i serwetki.




Kieliszki.



Tort weselny.


Wszystko zostało wykonane przeze mnie, jedynie realizacją tortu zajęła się cukiernia, bo w tym klimacie nie czuję się najpewniej ;-) ale wg. mojego projektu. 

1 komentarz:

  1. Projekt i wykonanie piękne. Całość dopracowana łącznie z ubiorem pary młodej. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń